Photography Session' Day 2

Weds, 4 May


Err, hari yang paling meluat kot -.- Okay first tadi, lepas perhimpunan pagi tuu, kami kena naik kelas ikut jalan baru pulak dah. Kena ikut jalan blah pejabat nuh. Budak lelaki jalan biasa. Err, mana geram pun. Haa takpala. Time jalan depan bilik guru tuu, depa duk buat spocheck. Makin lama, pengawas ni makin pulun ! Yang tak pulun tu, tak termasuk la. Hehee okay, lepas lepas dari pengawas tuuuuuuuuuuuuuuuuu -.-


Cikgu Hayati : Heii tuu, awat pakai kasut hitam tuuuu


Aku ni dah tau dah aku. Kalih sat blah dia, then aku buat taktau je kalih depan jalan balik


Cikgu Hayati : Heiii heii, cik kak kasut hitam. Mai sini sat
Me : *Kalih tengok dia
Cikgu Hayati : Mai sini sat


Err, takpala. Aku pun jalan p dekat dia. Dalam hati niii, maki macam macam dah.


Cikgu Hayati : Awat pakai kasut hitam ni ?
Me : Kasut tak basuh lagi. Kotoq
Cikgu : Tak payah duk bohong laaa, dah lama dah saya tengok kamu pakai kasut hitam. Dalam kelas pun saya nampak. Ingat cikgu taktau ke
Me : Oh, okayy. Betul la. Kasut kotoq. Takdak masa nak basuh
Cikgu Hayati : Bohong takdak masa. Buat apa yang takdak masa
Me : *Tengok kot lain*
Cikgu Hayati : Kalau saya suruh bukak kasut, jalan pakai stokin ja macam mana ?
Me : Ikut cikgu aa, mintak maaf no cikgu
Cikgu Hayati : Hmm, ni duk galas bag apa ni ?
Me : Bag camera
Cikgu Hayati : Awat nak buat apa ?
Me : Tu, ambik gambaq untuk buku imej sekolah
Cikgu Hayati : Syok la hampa noh. Tak belajaq. Duk sibuk dengan ambik gambaq orang. Yang kelas tak masuk
Me : Dah Cikgu Azizan yang arah kami, kami ikut la
Cikgu Hayati : Ni camera sapadia ?
Me : Saya
Cikgu Hayati : Hambuihh, hebat noh
Me : *Buat taktau*
Cikgu Hayati : Awat tak pakai camera sekolah ?
Me : Dah Cikgu Azizan suruh bawak camera sendiri, saya bawak la. Camera sekolah pun guna jugak
Cikgu Hayati : Kamu kelab fotografi ka ?
Me : Ya
Cikgu Hayati : Hm takpala. P beratuq jalan. Esok saya nak tengok kamu pakai kasut putih
Me : InsyaAllah. Mintak maaf cikgu no


Lepas tu duk tengok Fana tunggu aku. Kami pun jalan p makmal ICT. Macam babiiii gilaaaa, aku pun cita la dekat depa semua pasal Cikgu Hayati tu. Yang Cikgu Azizan pun marah la. Apa yang dia nak kalut sangat. Ni semua arahan dari pengetua. Errr, babi naharam pulun gila. Dalam kelas ok. Luaq macam haram ! Sumpah aku fuck hang dah Cikgu Hayati oi. Nama hang tersenarai dalam list Cikgu yang aku fuck ! Pulun gilaaa. Lantak p kat aku la. Aku beli camera tak kacau duit hang. Aku beli kasut hitam tak kacau duit hang jugak. Kasut hitam pun kasut sekolah jugak. Bukannya aku pakai sliper kee, terompah ke mai sekolah ! Pikiaq aku heran kot dengan hang ! Buat buat cakap kuat konon. Nak bagi orang dengaq. Hang megah dah la tu bagi orang dengaq hang marah aku tadi ? Tuih, pikiaq aku malu and heran ? Sikit tak. :) Duk jealous pa aku tak masuk kelas. Suka hati la. Diri aku. Ler ! Haa sumpah mood aku tadi hilang sikit sebelum rehat tu. Nak ambik gambaq pun malas. Geram punya pasal. Macam nak tumbuk je spec dia tadi. Dah la suara macam kartun ! Errr, haaa takpala. Ambik gambaq apa semua tadii, then rehat. Lepas rehat, sambung lagi. Kena buat announcement lagi tadi. Err -.- Form 3 semua dah habis haa, kami pun panggil 2 kelas Form 4 tadi. Macam babi baq hang budak lelaki Form 4 ni. Perempuan pun ada la setengah tu. Si jantan ni style tak heran. Ikut dan je nak pegang camera orang. Dah habis turn depa, tak reti duk naik kelas. Ikut dan hampa ja. Form 3 lebih baik dari  Form4 tau dak ! Perangai serpa kelas bawah je pun. Ni tak masuk kelas kelas yang bawah lagi ni. Then dah habis tadii, semua pakat letihhh termasuk Cikgu Sham and Azizan. Sumpah letih gila babi walaupun kami snap snap je. Mau tak penat nye. Duk berdiri dari pagi sampai ke balik. :( Esok ada lagi. Ahad pulak sampai ke pukul 5. Ya Allahhh :( Ermm, dah habis tuu, aku skip extra class. Aku p lepak dengan gang gang photography tu dekat bulatan padang. Snap gambaq sat, then msg Kak Eyma suruh mai ambik. Letih ;( Okay, sampai sampai rumah, terus upload pic. Fiuhhhh, -.- Tengok tengok gambaq tadi, tengok tengok mai mana pic ni. Haihhh XD 


LOADING....UPLOAD......ERROR !


Sorry tak boleh tunjukk, nak upload bukan main lambat. Hhaa :p Ohyeah. Ni mai nak cakap sikit, kalau ada sapa sapa yang jealous dengan kami(Gang Photography), sudah sudah lah tu. Hampa nak jealous kat kami pasaipa ? Ada kacau hampa ke eh ? Kami beli camera, duit parents kami. Kami ambik gambaq orang, sebab arahan dari pengetua and cikgu. Kami tak dapat masuk kelas, sebab ada kerja yang kena buat arahan dari cikgu. Bukan sendiri sendiri :) So, tak payah la buat mulut babi puki hampa ! Tak payah nak jadi kepoh sangat. Lama lama nanti orang meluat ! :) Kami nak ambik gambaq hampa jugak nanti, hampa pun nak copy gak en pic kelas tu ? Satgi aku edit pic hampa, bagi tak nampak muka baru nak tau kot. P jumpa bomoh bagi jadi bisu setahun kaa, haaaa. So jangan duk buat mulut juboq ayam ! Cikgu pun tak kata apa, yang hampa nak pulun lebih pasaipa ? Fuck orang kepoh hampa tau dak ? :) Shut to the fuck up ! Mind your own bussiness. Chiao