Monday, 2 May

Yea, hello guys. Semalam tidoq pukul 4 lebih. Then, bangun pulak pukul 10.40 rasanye. Haaa, skip sekolah lagi harini. Yelah kan. Dengan keadaan nenek aku dah teruk. Takkan lah aku boleh senang lenang p sekolah lagi. Parents aku pun tak p keja jugak haa. Pagi tadi, 4 trip balik KL balik. Termasuk lah kakak aku. Ermm, rumah pun dah makin sunyi. Tapi, nasib lah ada gang gang veteran jugak dekat rumah ni yang boleh tolong kami semua bila nenek kami jadi apa apa nanti. Hmm, nenek aku okay sikit lah dari kelmarin. Semalam, sumpah mata ni bengkak habis. Tapi, nenek aku bagi kami semua happy semalam. Dia boleh gelak gelak, cakap sikit. :') Tapi, maybe ada hikmah dalam semuanya. Nenek aku macam arwah tok aku. Dulu sebelum arwah tok aku meninggal, dia pernah buat kami sedih, then bagi happy balik. Lepastu, Allah dah tarik nyawa dia :'( Sumpah aku takut, takut nenek aku jadi macam tu jugak. InsyaAllah tak jadi apa apa. :-| Thanks to Farhan Haziq, thanks sebab kuatkan semangat orang di sini :') Esok InsyaAllah lah dapat p sekolah. I miss my Kechik, Comot and blablablaa :')