Pelish ? :D

Opocot ! Oh, hai :) Lama tak ketemu. Eh, lama tak type top tap top tap dekat blog Truth Never Lies ni :-* Ish, lama bebeno tak update blog. Yela, busy ni sekarang ni. Dengan exam sama 3 minggu. Jenuh ceringg. La, nak habis dah. Boleh la. sabaq sat. Nanti habis la tu hahaha. Okay, disebabkan esok cuti, takdak exam pulakkk, haaa. Aku dapat online. Bila ada exam jer aku tak dapat nak online. Mama bucuk bucuk marah :D Tadi time habis Isyak, aku, mama, Kak Eyma duk tengok AF. Ada nampak hamster. Tiba tiba dalam kepala hotak aku ni muncul nanak hamster. Aummm, hahahaa. 


Me : Ma, nak hamster ?
Mama : Haritu bukan dah bela dah
Me : Ala, tu dulu, yang dulu dia buas, nak yang manja, boleh belai dengan penuh kasih sayang haha
Mama : Tanya abah


Aduh, suruh tanya abah yang aku takut ni. Duk sat, abah keluaq dari bilik. Abah nak keluaq mana taktau. 


Mama : Ni Bah oi, intan payung you nak hamster pulak
Me : HEEE *terkenyeh*
Abah : Haritu bela, hilanggg
Me : Dak, yang dulu buas, dia lari rumah
Abah : Ha ni nanti ni beli, hilang pulak
Me : Dak dakk dakkkk.
Abah : Haa, nak beli, pikiaq dulu. Satgi hilang ka, nak jaga dia pulakk, haa pikiaq dulu. Esok habaq jawapan
Me : Dah pikiaq dah ni, nanak ! Hehehehe


Heh, abah diam tandanya diluluskan :p InsyaAllah esok kalau kedai tak katup, p beli :p Huwargh, ngantuk tak sangat. Duk sembang merapu dengan Abang Aswad ni. Takpala noh. Bye :D