Photography Session' Day 3

Thurs, 5 May


Letih -.- Erm, sampai sampai sekolah tadi, aku, Adyb, Fana and Dila p makmal ICT dulu letak benda yang tidak boleh dibawa ke sekolah :p Hai pengawas, p lah bagitau cikgu ;) Okay, then dah habis perhimpunan tadi, jalan depan pengawas. Macam biasa la en. Sampai depan pengawas form 5,


Me : *Ni aku pakai kasut putih dah. Pueh hati dah ? *Perli*


Hahahaha, jaq muka. Sumpah la ni, aku meluat dengan pengawas perempuan form 5 pasaipa taktau ! Ergh -.- Kawan senyap je lepas tu. Hahaa, lu pikir gua heran sama lo ? Ha tudia indon mali. Hahaha. Then, lepak dalam makmal dulu, then lepastu kami p setting siap siap dekat dewan. Tepat pukul 9, kami buat announce suruh 4 Saga turun. 4 Saga sumpah sporting gila dari kelas form 4 yang lain. :) Kami tolong adjust depa duduk pun sat ja. Bila suruh buat gaya bebas pun, haa tak malu malu macam kelas yang lain :) Senang kerja kami hehee. Then, kelas Kancil pulak. Bekas guru kelas 5 Wira ha guru kelas depa. Okay, sementara Cikgu Suhaida duk duduk tunggu anak murid dia, 


Me : Cikgu, *Senyum* Sihat ?
Cikgu : Alhamdulillah sihat, kelmarin awat pakai kasut hitammm, kan dah kena beletiaq
Me : Mana saya nak tau cikgu, ingat boleh pakai,
Cikgu : Tu dia laa, tak pasal kena beletiaq. Sabaq jelah dengan dia tu
Me : Tu lah cikgu, saya sabaq lama dah hehee.
Cikgu : Camera beli berapa tu ?
Me ; Haa, RM2000 lebih
Cikgu : Uish, haa. Haritu p Langkawi, bawak duit sorang berapa ?
Me : Ikut lah nak bawak berapa. Saya bawak RM300lebih.
Cikgu : Best dak ?
Me : Boleh la. Hehee


Haa, then kami pun ambik lah gambaq depa apa semua. Lepastu, time aku lepas habis buat announcement, timenak keluaq pintu tuu


Cikgu Roslina : Zalikha, putih kasut harini. Hehehee
Me : Hahahaa, hamoeh cikgu, perli noooo
Cikgu : Sabar je la kan
Me : Yeap, betul tu cikgu. Hehee


Hahahaha, cikgu cikgu pun dah tau perangai Cikgu Hayati tu macam mana ! Err, aku meluat sampai bertembung dengan dia pun aku tak bagi salam ! Errr -.- Aku saha buh kapuq semalam ni. Nasib sempat kering hahaa. After rehat pulak, aku duk bergambaq dengan Izzah and Waheeda. Syok baq hang, sporting depa. Lepas rehat sambung lagi. Letih gilaaaaaa :( Rasa macam mana entah harini. Then sebelum cikgu cikgu meeting, kami buat kelas 5Waja. Macam babi budak budak lelaki kelas tu. Last sekali, aku meluat sangat kelas depa ja yang aku tak ambik. Ajaq muka ! Kelas jantan ramai jadi laguni la. Pikiaq aku teringin sangat kot nak ambik gambaq kelas hampa tu. Then, habis haa. Sebelum balik tuu, aku pun snap la dulu pic dengan gang SisGal :) Heee. Haduihh, tinggal 5Wira, Persona, Putra je yang belum lagi. Ahad ni sambung lain. Petang pulak kena ambik gambaq sesi petang pulak dah. Ermm letih :( Tapi redha jelah. Hari last. Okay then, tepat pukul 1.20, aku, Adyb, Dila and Fana jalan p rumah Dila. Then, rest sat. Duk berapa minit, cab pun mai ambik kami p CP. Beli cake SR then p makan dekat PH. Habis makan, kak Eyma pun call aku meh ambik. Sampai rumah terus upload pic. Hahaaa, dah la. Tak larat nak cerita dah habis. Sakit perut ni. Mengantuk pun ada. Tak sempat nak tidoq tadi ni. So chiao